Wednesday, April 11, 2012

Rindu

Aku bimbang aku akan merindui kalian nanti...cewaah~ Moga hati terus bertaut. Best Friend Till Jannah <3 InsyaAllah...

Bestnyewww...

Melihat kawan yang merasai kehadiran Allah di hatinya.

Ada yang mula menukar tudung jarang kepada tudung yang lebih kebal tanpa perlu disuruh. Aku kagum dengan kefahaman yang meresap dalam jiwamu~

Paling buatkan aku tersenyum hari ini, "Eh tak pakai handsocks..patutlah rasa tak biasa..." Mungkin dia tak perasan kata-kata spontannya itu sedang membungakan hati sahabatnya.... mungkin juga dia tidak membaca tulisan ini. Tapi kepada dia yang dimaksudkan, apa yang aku nak kata,*aku taktau nak kata apa sebenarnya =P.

Benar,cara berpakaian itu bukanlah segala-galanya. Tetapi melalui cara berpakaian itulah pelengkap kepada segala-galanya.

Aku mengimpikan, suasana apabila makan, Allah menjadi perbualan. Apabila berjoging, alam menjadi isi percakapan. Aku mahu itu. Tersangat mahu.

Buat ____________, aku mahu memberi rasa ini sepenuhnya padamu *eceh*

MACHANGSTER~
 sebelum ini menjadi kenangan..biarkan aku mengenangkannya terlebih dahulu :')

p/s : ni bukti aku bukan busy study okeh kawan-kawan. busy updating blog. =P

No comments: