Wednesday, October 24, 2012

Stalker.

Bismillah... Aku telah menjadi stalker hari ni.

Bukan nak stalking pon tapi aku cari button logout tak jumpa. Jadi, memang rezeki aku untuk bukak facebook sorang manusia ni iaitu kakak aku. wohaha. Sorry sis.

Ok, ini aku curi perbualan antara dia dengan seorang makhluk yang aku rasa jujur. Aku tak tertarik dengan apa yang kakak aku tulis, tapi aku sangat tertarik dengan makhluk jujur itu.

      • "aku boleh ajar ko cara berdakwah
      • yg buat semua orang suka kau bila kau bercakap
      • totally different from tuttt (selamber die mention nama sorang kawan diorang yang aku kenal)
      • contoh paling dekat ngan kita la tu
      • dia nak berdakwah ke ape ke pergi mati la dia
      • tp dia tak tau cara berdakwah yg betul
      • kau nak ikut cara nabi muhammad berdakwah?
      • beb tu 1500 tahun dulu
      • ko rasa zaman skrg nak ikut? *maafkan die. Anggaplah saudara ni main tulis tanpa tahu. Cara Rasulullah sallallahu 'alaihi wasallam berdakwah pun kite tak khatam. Jgn nak memandai kata outdated! kita tu yang outdated. panass gua*

      • ***sambung...
        ko rasa kenapa semua orang boleh terima ustaz azhar idrus?
       kutuk org mcm mane pon tp org boleh terima (gelak,senyum dsb)
    • ak takkan ajak kau keluar tgk wayang ke ape bnda semua tu
    • aku ajak ko jumpa.. ko bawak la kwn ko sorg
    • 1 lagi benda aku pesan
    • ko nak terima ke tak terpulang la
    • tp bila dah berubah.. ko jgn la smp nak ajak keluar pon susah"

      **gulp**tertelan air liur jap....

***sambung...

"ustaz2 lain pon kalau ceramah orang taknak dengar
  • nak tau?
  • sebab diaorang orang2 agama nie
  • hidup dalam dunia diaorang sendiri
  • diaorang tak bergaul dgn org lain
  • sebab aku kata kenapa ustaz azhar idrus orang boleh terima
  • ko tgk la dia kwn dgn sape?
  • mat rempit
  • ganster
  • org2 filem
  • org2 koperat
  • so dia faham situasi yg berlaku kat sekeliling
    kalau ko kwn dgn org2 agama
    ko tak kwn dgn org2 yg kurang agama, ko akan anggap ko ckp agama semua org terima
    tgk azhar idrus sebelom dia ceramah artis dia kawan dgn krew2 artis2
    ambik tahu. 
    bila org dah terima kau sebagai kawan.. kau ckp ape pon org dengar la.
     weh nie kau tak faham org tu.. kau nak kata mcm2
  • kau tak fhm kerjaya org tu kau dah suruh dia berubah
  • come on la weh
  • LIFE IS SUCKS (sensored)
  • akhir zaman nie
  • statement tu betul
  • LIFE IS TOTALLY SUCKS (sensored)
    "

    terkedu dan terkedut aku dibuatnya. somehow there are a few things i've to agree with him.

    p/s: seronok jugak jadi stalker. wohaha

No comments: