Sunday, August 14, 2011

Catatan 12 Ramadhan (tapi arini 14 Ramadhan.hee~)

Bismillah pembuka mulut =)

Aku tengok cite ketuk-ketuk Ramadhan (layan cite masak-masak ke kak?hehe). Bukan aku sengaja nak tengok, terpicit remote control sebenarnye. Sambil tengok, terabai penjagaan terhadap Qalish..Budak tu nangis aku boleh lagi tengok..Sorry dik, maksu nak tengok ni jap. haha. Memang baby faham la kan =.=''. Selebriti jemputan, Kak Wardina Safiyyah yang mane aku tengok sekarang ramai yang menyokong perubahan demi perubahan beliau. Alhamdulillah...

First time aku tengok cite masak-masak sambil pengacara dan selebriti jemputan berbicara tentang usrah. Rasa macam best tahap agogo. Puan Sheila Rusly pun ikot usrah. Kalau tak silap, aku dengar Sheila kata, melalui usrahlah arini mereka bersama (tak sure. Qalish punye pasal la ni! haha).

Diorang sangat excited cakap pasal usrah. Aku tak berani nak tulis smule ape diorang cakap tentang usrah sebab aku LUPE! Tapi Kak Wardina ada cakap, dalam usrah, mereka bersama-sama kerana Allah. Aku rasa kalau aku tak merasainya, mesti aku cam blurrr blurrr. Pe menda la diorang cakap ni...hehe.

Tapi sebaliknya, aku menonton dengan terukirnya senyuman di bibir (senyum camni =).tapi manis sket lagi).

Kalau ada yang tengok cite tu dan tak faham ape yang diorang borakkan sambil masak-masak tu, cubalah join 'perkara' yang dipanggil usrah tu. Nescaya kalian akan rasa ke'best'an tu. InsyaAllah. Senyum sket lagi. =)

No comments: